I wannna party whitout food

fick en inbjudan till fest igår av min kompis. Jag blev skitglad och sa att jag jätte gärna kommer. Jag menar, det är min förra bästis(vi ses inte så mycket längre) så det är ju klart att jag vill fira hennes 15 årsdag.
Problemet är bara att hon har järkoll på mig. Eftersom vi var bästisar under tiden som jag var på behandlingshem så är hon ju fullt medveten om att jag är totalt kaloribesatt. Vi ska äta tacos, det kommer bli svårt att diskret kunna äta ett halft bröd. Ångest ångest ångest...
* Vad ska jag ha på min: Jag ser ju tjock ut i allt...
* Tacos: Brödet innehåller kolhydrater(och socker) och man kommr behöva äta minst ett.
*
Alkohol: ...ja, ni fattar. Kanske kommer kunna spela, det beror ju på hur många det är och hur fulla alla är.
* För drinkar: Bååååååååål, haha min värsta fiende i hela värden. Man vet inte vad folket har hällt i, hur många kalorier det är och man kommer inte undan den heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0