Räknas tuggummi?

Jag känner mig nöjd med den här dagen(peppar peppar) hitils. Inte superbra, inte superdålig. Bara nöjd helt enkelt. Det så så himla mycket snö här så alla bussar är försenade hema tiden. Skitjobbigt att behöva smyga in i klassrummet en halvtimma försent varje dag. Speaking of, jag har ingen vinterjacka, haha. Jag trodde ju aldrig att det skulle bli såhär kallt så jag går omkring i världens tunnaste höstjacka, brr.
Jag kommer aldrig att bli frisk. Kommer få hosta mig igenom hela vintern och våren.
Kom ihåg nästa vinter: köp vinterjacka!

Dagens mat hitils
Frulle: Havregrynsgröt med två jordgubbar och mjölk
Mellis: halft tuggummi
Lunch: Isbergssallad, gurka och två vegbiffar(typ potatis och morrötter i dom).
Mellis: half tuggummi
Mellis 2: 1 Cola zero
middag: Quorn och potatisgratäng

Om man nu kan räkna ett halft tuggummi som ett mellanmål så kan jag ju stolt säga att jag äter lite på fler tillfällen, haha. Nej, nu ska jag köra tvätten.
Puss Puss!

Updatering:
6 ljusa mackor med smör och ost, två knäckebröd, en kanelgiffel och ett glas oboypulver. Var är kontrollen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0