Utan cigg i 6 dar...

Nu är jag äntligen hemma igen. Det tog nästan två timmar extra att komma hem på grund av all snö. Jag som hade hoppats på att våren hade kommit till Göteborg.
Veckan har varit helt okej. Jag har drömt sjukt skumma drömmar.
Dröm 1:
Jag och mamma är på OKQ8 och köper mackor i en såndär matlåda/plastförpackning. Jag byter ut mina mackor mot två vaniljbullar och hoppas att mamma inte ska märka något. Jag jämför även Cola light priser på Netto. Jag är nog lika blåst när jag drömmer som jag är i verkligheten, haha.
Dröm 2:
Jag köper Ben&Jerrys glass och kollar på bilder av en rödhårig tjej som har haft anorexia. Springer omkring på ett köpcenter och letar efter ett Café.
Dröm 3. Jag är på statoil med pappa och handlar godis. Den här drömmen är tydligast. Jag handlar godis för att hetsäta det. När jag har hadlat en hel påse full så slarvar jag bort den och tar en ny.
I den nya påsen lägger jag jätte många av en godis som ser ut som stora snäckor. De är gjorda av choklad.

Jag har helt enklet drömt om att hetsa. Jag har varit jätte sugen på det hela veckan. Helt sjukt faktikst. Gemensamt för alla drömmar förutom maten, är att mina föräldrar oftast är inblandade, jag är alltid medveten om att jag SKA hetsa och att jag inte känner någon ångest alls. Bara glädje. 
Eller glädje var nog fel ord. Jag känner mig nöjd, tillfredställd. Jag känner mig lättad. Skumt!


Även om mina drömmar har ätit under nätterna, så har jag gkort bra ifrån mig.
Två "normala" portioner om dagen och havregrynsgröt till frukost. De sista dagarna blev dte även lite kaffe för att fylla upp magen och få energi. Jag har saknat mina cigg något så FRUKTANSVÄRT!!


THE GOOD PART!

Vikt innan jag åkte: 55.7
Vikt när jaga kom hem: 52.4!!

Svepte en och en halv cola light efter detta.

Vad har ni gjort på lovet?


Kommentarer
Postat av: Cookie

vad mkt du hade gått ner!!:)



har inte lov föräns v. 9:P

2010-02-20 @ 09:52:40
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0