Smoking

Hejsan svejsan!
Jag har varit sjuk och därför har det varit lite dålig uppdatering här.
För ungefär fem minuter sedan så öppnade jag försiktigt försiktigt fönstret på glänt och tog en cigg. Jag vet, lite dumt med tanke på att mamma är hemma och eftersom hon har fönstret bredvid.
Jag trodde att det var mamma jag skulle gömma mig för, men icke sa nicke.
för två minuter sedan kom min syrra nerför trappan "det luktar rök...". Larmer går och mamma kommer springandes "gud va mycket det luktar!". Sedan var diskussionen i fiullgång. vem röker?

Jag blir anklagad, nekar, anklagad igen, nekar, anklagad igen och nekar. Ooooops.
Mamma lät dock... glad? Lite som en lättnad för henne. Äntligen så fick hon bråka om riktiga saker. Tro mig, hon har längtat länge. Jag är dock inte lika lättad.
Detta betyder altså att man inte kan röka hemmifrån. Jag måste lyfta på röven och ta mig ut. Blääää.

Så nu behöver jag en förbaskat jävla massa ursäkter inför middagen där förhör väntar, langa tips!

På tal om middag så tänker jag inte lämna rummet innan dess. Måste röka in rummet med rökelse innan. Mina ben skakar huuuuuur mycket som helst. Sådär skitmycket så att man nästan tror att de ska flyga ur kroppen. Jag är kissenödig också, haha :P



Kommentarer
Postat av: Miss A.M.

Hmm, svår situation. När min mamma för något år sedan märkte att jag rökte (slutade med det sen för en tid) kom jag inte på någon bortförklaring, utan sade bara som det är. Kanske det är bäst att bara erkänna. Hur gammal är du? Om du är över 18 så kan din mamma ju inte göra så mycket åt att du röker...

2010-02-08 @ 17:00:30
URL: http://cherrycheeks.blogg.se/
Postat av: Cookie

Du får lite motion iaf av att behöva gå ut och röka;)

2010-02-08 @ 17:35:36
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Sally

Haha, troligen :)



Rolig bild :)

2010-02-11 @ 14:55:13
URL: http://nastansallys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0