Dagens shopping?

Jag känner att jag borde följa bloggtrenden oh dela med mig av Dagens shopping.
Idag blev det 24 burkar Cola light på överskottsbolaget. Ångrar mig nu. Fatta vilket overprise burkar är. Jag menar, light på flaska kostar typ hälften så mycket.
Jag la iallafall ner 24 burkar i min korg och gick mot kassan. Haha tro mig, 24 burkar ser väldigt mycket ut när man radar upp dem på bandet.
Killen i kassan reagerade inte alls, men tjejen som stod och sålde semlor kollad på mig med den där "stackars-tjej-som-bryr-sig-om-vikten-blicken".  Jag njuter lika mycket varje gång jag får den. Blicken stärker mig på något lustigt vis.
Aja, jag tryckte ner mina burkar i två handväskor och gick (snarare släpade) iväg med mina väskor.
Flingor och cola light, eller hur var det?

Light är nog guds gåva till människan...

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: jaa eller hur;)<3



Japp, jag länkar till dig oxå!:)

2010-02-03 @ 20:56:48
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Cookie

Sv :okej!:) Haha, hade faktiskt inte så svårt att sova:P

2010-02-04 @ 17:06:35
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0