Award

Jag har fått en awaart, wiie.  Den kom från CherryCheeks, jag tackar och tar emot. Känner mig glad, känner mig lite stolt.

Såhär ska du göra om du vill ha en award:
* kopiera awarden från min blogg
* länka personen som du fått den av
* berätta sju saker om dig själv
* välj sju bloggar som du vill ge den till
* länka till dem
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.


1. När jag fick diagnosen anorexia så visste jag knappt vad det var för någonting. Pro ana hade jag aldrig hört talas om och jag hade aldrig räknat en enda kalori, rökte icke och drack inte lightläsk. Förstår inte hur jag lyckades, haha.

2. I tisdags började jag röka. Får värsta nickokicken varje gång och kan typ inte gå rakt, hehe.

3. Jag var totalt störtförälskad i Robbie Williams när jag gick i sexan. Nu har det lugnat sig lite, men det är ju fortfarande my big love in life.

5. Jag önskar att det spelades musik i livet. Ni vet, som på film. Så när man kysser någon så skulle låten från Titanic spelas, när man är ledsen så skulle "all by myself" spelas osv. hehehe..

6. Någon gång i livet vill jag få svart bälte i karate och lära mig dansa balett.

7. Det konstigaste min mamma har sagt till mig är "Vi bråkar alltid om mat! Kan du inte bråka om riktiga saker, blir du aldrig arg!?"

Sju bloggar jag vill tilldela en award

CherryCheeks
donttakeorderfromacookie.blogg.se/
raspberrysmile.blogg.se
wheniamqueen.bloggagratis.se/
withwings.blogg.se/
anaandalittlemia.bloggplatsen.se/
tunn-som-luft.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Miss A.M.

Det där med musik i livet har jag också tänkt på. :D Precis som i en film, vad kul!

2010-02-06 @ 11:15:36
URL: http://cherrycheeks.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack för awarden, men jag har redan fått en. Snygg blogg, förresten! Ska länka dig!!! <3

2010-02-06 @ 11:44:57
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se
Postat av: Tess



Du har fått ett aware på min blogg (:

Kram Tess

2010-02-07 @ 22:12:44
URL: http://tinkertess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0