14 kalorier?

Varför har jag så himla svårt att hålla mina planer/regler. Från och men nu så får jag inte bryta mot en enda. För jag vet själv med mig att det är när jag bryter mot en, som jag bryter mot alla. Jag vet att jag kan om jag verkligen vill. För fasiken Mötti, skärpning!

Min morgondag i detalj
Morgon:
gå upp, göra 100 situps. Sedan ska jag ta en koffeintablett, dricka mycket vatten. På bussen dricker jag powerking.

Lunch:
Ska hitta på en bra ursäkt till att inte behöva äta i skolan. Någon som kan någon? Ska kanske skylla på att jag måste till banken och fixa en grej med kortet. Tror ni att det håller? Det blir nog en mellankaffe på donken och kanske en cola zero också

Mellis:
En koffein tablett och en Cola zero.
Sedan ska jag springa på bandet, boxas och göra situps hos pappa(som icke är hemma denna vecka, yes!).

Middag: En Cola eller sprite zero... kanske två.

10 + 1 + 1 + + 1 + 1 + 1 + 1 = 14 kalorier på en dag?!?! är detta möjligt?
Har jag räknat fel? Om inte, tror ni att jag kommer svimma imorgon?

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: jac

sv: ja, nu jävlar ska min framtid förändras!

2010-02-02 @ 23:47:44
URL: http://ana-jac.bloggagratis.se
Postat av: Lilla A

Helt okej om du länkar! Då blir jag bara glad. Vill du att jag länkar dig också? :D

2010-02-03 @ 11:41:36
URL: http://silentlullaby.blogg.se/
Postat av: Cooikedoough

McDonalds kaffe innehåller 22 kcal, bara så du vet i famtiden. Ingen aning vrf, men det står det på deras hemsida.



Stay strong<3

2010-02-08 @ 23:22:19
URL: http://cookiedoough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0