Light is my Light

Imorgon ska jag göra en grej, hehe.
Mina päron är totalt emot allt som har med lightprodukter att göra. Det är skitdumt. Eller nej, jag ångrar mig. De har inte någonting emot lightprodukter. De har bara någonting emot allt som innehåller få kalorier.
Jag vet, det är helt sjukt! Därför får jag lösa det såhär, hehe.

Imorgon funderar jag på att dra till... Netto, willys(vilket är billigast) och lagra upp rejält med Light! Det blir Funlight, Cola light, sprite Zero, Cola zero och kanske en eller annan powerking light. Mums!
Sedan så ska jag lägga det i en väska och gömma den på tomten. Men vad fan ska man göra?
Om jag har väskan på rummet så kommer allt bli varmt och äckligt och så kanske det blir som med cidern(ska försklara en annan dag).
Nu under vintern så är det iallafall kallt utomhus, så varför inte. Det blir lite snopet om det kommer förbi en granne och hittar väskan bara, haha.

Men vad säger ni? Är det inte en döbra idé?

Kommentarer
Postat av: Lilla A

Mina föräldrar är likadana! Men jag köper upp lager och har på mitt rum. Mitt fönster är inte isolerat, så det är skitakllt. Jag har alltid en pepsi max inlindad i en plastpåse bakom radion som står i fönstret. På så sätt håller den sig alltid kall. :3

2010-02-03 @ 12:06:29
URL: http://silentlullaby.blogg.se/
Postat av: C

Litet tips jag brukar köra på. Köp 1 vanlig cola och en cola light. Sen häller du ut den vanliga colan och häller i cola light i den flaskan. Samma funkar ju med sprite osv :)

2010-02-09 @ 22:18:02
URL: http://skinnyitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0