Hata kalorierna

Jag kom precis hem. Det är så himla kallt ute. Sedan är det blött och äckligt också vilket gör det hela ännu värre.
Vi hade dans idag på idrotten. Jag trodde typ att jag var duktig på street, tills den 21 åriga - skit snygga - instruktören visade hur man skulle dansa. Guuud, jag var typ sämst av alla. Rörde mig som en pinne och kom inte ihåg ett enda steg. Började faktikst nästan grina en gång, haha. Nej ursch, det var verkligen inte mig grej.

Det blev tröst med en twix, en liten påse M&M och en snickers. Bad, bad bad.
Funderar dock på om jag ändå kommer klara "dagens kalorier". Enligt min mobil så kan jag(kvinna på 15 år) äta 1300 kalorier. Jag ska räkna nu!

Frukost: havre ringar med mjölk = 111 + 45
Lunch: vegschnitzel med sallad= 160(?) + 10
(ångest-)mellis: Snickers, M&M och Twix = 600?
Mellis nummer två: funlight = 2
...Okej, det blir = 917

Jag satsar på att komma under 1300 nu. Wish me luck!

Hata kalorierna, älska färgerna!


Kommentarer
Postat av: Tess



Hej !

Jag använder "lepigen, Xtra strong" och "vital slim".. Jag tycker dom är skitbra faktiskt. Går att handla på nätet så kommer det hem i posten (:



Jadå, lägger upp en bild på en köksvåg om jag hittar någon bra (: Kramkram

2010-01-28 @ 15:21:26
URL: http://tinkertess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0