En frulle

Jag sitter här och äter frukost. Eller ja, frukost och frukost. Vet inte riktogt om min hemkunskapslärare skulle kunna kalla detta för en fullvärdig frulle, haha. Mina naglar går av hela tiden. Och om de inte går av så flikar de upp sig. Jag har några Silicia kvar men det är inte många. Problemet med dom är bara att man måste ta typ fyra om dagen och det är skitsvårt att komma ihåg. Sedan så ska man ju ta dem i samband med måltid och det gör de hela ännu svårare, haha :P

Min fullvärdiga frulle:
1 kopp naturdiet + 1 glas med c-vitamin + 1 glas med b-vitamin + 2 Silicia = 120 kalorier.


Kommentarer
Postat av: Lilla A

Var köper du koffeintabletterna? :) Och vilket märke?

2010-02-03 @ 12:03:27
URL: http://silentlullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0